Wellensteyn Αδιάβροχο ισοθερμικό με επένδυση σε πολύ καλή κατάσταση !!Το φερμουάρ κολλάει..Εχει φύγει ένα δόντι από το φερμουάρ και θέλει τρόπο να κλείσει.αγορα του μπουφάν 650 ευρώ.Το δίνω γιατί δεν μου κάνει πλέον το νούμερο.#wellensteyn #jacket #goretexjacket
Product Information